25+ rzeczy, które powinieneś wiedzieć o multiplayerze Cold War

Premiera Call of Duty: Black Ops Cold War dopiero za dwa miesiące, ale dzięki wersji alpha gry, która została udostępniona niektórym youtuberom i profesjonalnym graczom, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wiele pytań związanych z nachodzącą odsłoną Call of Duty. A mianowicie:

  1. Zakres jaki będzie dostępny do ustawienia czułości (oddzielnie poziomej i pionowej) w grze to 1-14
  2. Tak samo jak w Modern Warfare otrzymamy także mnożniki czułości przy celowaniu – małe i duże powiększenie
  3. Na chwilę obecną nie ma rodzaju krzywej czułości celowania
  4. Na chwilę obecną nie ma wyboru pomiędzy różnymi asystami celowania – jest tylko standardowa
  5. Asysta celowania jest zdecydowanie słabsza niż ta obecna w Modern Warfare
  6. Przy celowaniu ze snajperek nie ma asysty celowania
  7. Brak suwaka do zmiany pola widzenia na konsolach (FOV)
  8. Można wyłączyć paski zdrowia nad operatorami
  9. Brak interaktywnych drzwi
  10. Brak możliwości opierania broni o cokolwiek
  11. Egzekucje będą na pewno obecne przy premierze gry
  12. To samo tyczy się inspekcji broni
  13. Powraca system EKIA z Black Opsa 4 – enemies killed in action. Nawet jeśli zanotujesz asystę, to technicznie i tak zostanie ona zaliczona jako zabójstwo
  14. Sterowania pojazdami działa tak jak w Blackoucie – na padzie nie używamy triggera do gazu, lecz po prosty wychylamy gałkę w danym kierunku i pojazd tam jedzie
  15. Można edytować klasy w trakcie meczu
  16. Drop shoty są poniekąd znerfione, ponieważ podczas przechodzenia z pozycji stojącej do leżącej nasz celownik najpierw się oddali
  17. Jump shoty nie powinny być zbyt bardzo op, oczywiście dalej będzie można je robić, ale nie będą na tyle efektywne co w przeszłości
  18. Błysk lunety snajperki jest obecny, chociaż w porównaniu z MW jest on bardzo słaby
  19. W grze jest obecny hit scan system, czyli nie trzeba strzelać przed przeciwnika, żeby kula go trafiła
  20. Chociaż z racji obecności w rusznikarzu dodatków zwiększających prędkość pocisków, projectile system będzie pewnie obowiązywał od jakiegoś progu naszej odległości od przeciwnika, gdzie trzeba będzie brać poprawkę na odległość
  21. Brak taktycznego sprintu. Obecny jest natomiast nielimitowany sprint w normalnej formie
  22. Pasek zdrowia wynosi 150 hp, jednak TTK (time to kill) jest nieco szybszy niż w BO4
  23. Czas wyleczenia ran jest podobny do tego z MW
  24. Brak podskoku celownika przy trafieniu nas przez wroga
  25. Wszystkie rzeczy, bronie, schematy, operatorzy itp. z MW będą przetransferowane do Cold War: Warzone
  26. SBMM (skill based matchmaking) będzie na pewno obecny w jakiejś formie
  27. Prawdopodobnie pojawi się opcja głosowania na mapy pomiędzy meczami
  28. Prawdopodobnie lobby po każdym meczu będzie to samo. Chyba, że ktoś wyjdzie i włączy dany tryb jeszcze raz

 

Via: TheXclusiveAce