Przyszłość Warzone – dziennik po konferencji Activision z dn. 04.08.20

Activision potwierdza, że ​​sukces Warzone doprowadził do przemyślenia strategii marketingowej.

Prezes Activision, Rob Kostich, potwierdził podczas rozmowy, że tegoroczny sukces Call of Duty: Warzone, Mobile i Modern Warfare doprowadził do zmian w strategiach marketingowych.

Kostich mówi, że posiadanie tej rozszerzonej bazy graczy pozwala im teraz bezpośrednio kontaktować się z fanami i przedstawiać wiadomości ze świata Warzone.

Mówi, że zapewnia to „bezpośrednie” połączenie z fanami, którego nigdy wcześniej nie mieli w taki sposób.

Zaczynając od marketingu, to [Warzone] z pewnością miało na to wpływ i jak myślimy o marketingu w tym nowym świecie. Jak widać z naszych wyników, w tej chwili mamy większą, bardziej zaangażowaną i bardziej globalną publiczność niż kiedykolwiek w naszej historii. A to oznacza, że ​​możemy być bardziej bezpośredni i bardziej ukierunkowani niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to więc dla nas ogromna korzyść i plus, kiedy myślimy o marketingu w tym wektorze. 

Kostich mówi również, że opowiadanie historii jest bardzo ważne dla firmy, a także stanowi dużą część strategii marketingowych firmy.

Dzięki światu stworzonemu za pomocą Warzone mogą teraz być „bardziej kreatywni, zabawni i bardziej angażujący” dla fanów, niż było to wcześniej możliwe.

Warzone będzie używane jako „platforma do udostępniania wiadomości i informacji o Call of Duty ”, co prowadzi nas do przekonania, że ​​Warzone zostanie wykorzystane do ujawnienia tytułu Call of Duty 2020.

Jeśli więc spojrzysz w szczególności na Warzone, jest to nie tylko świetna gra, ale także świetna platforma do dzielenia się nowymi wiadomościami i informacjami z Call of Duty bezpośrednio z naszą społecznością, czego nie robiliśmy wcześniej. Więc to także duża i pozytywna zmiana dla nas, gdy myślimy o biznesie. I trochę do swojego początkowego punktu, mówiłeś o tym, dlaczego… czekamy tak długo, jesteśmy i nie jesteśmy, ale to strefa wojny sprawiła, że ​​zastanowiliśmy się, jak, kiedy, a nawet gdzie ujawniamy nasze nadchodzące tytuły.

Na zakończenie powiedział, że tegoroczne ujawnienie będzie „zupełnie innym i bardziej wciągającym” doświadczeniem niż kiedykolwiek wcześniej.

Dodatkowo po konferencji Activision, oficjalnie dowiedzieliśmy się, że kolejna część Call of Duty jest tworzona przez Treyarch i Raven Software

Prezes Actvision powiedział, że „gracze będą zachwyceni”, oraz, że gra „już teraz wygląda niesamowicie.”

Pojawiają się plotki, że „mid season event” będzie ukazaniem się nowego Call of Duty.

Inne plotki sugerują, że grafika w prawym dolnym rogu nawiązuje do studia Treyarch.

Źródło: charlieintel; twitter